Employer Branding

Budování značky je tisíckrát omílané téma. V praxi se však setkáváme se společnostmi, které se nám jeví tímto tématem netknuté. Personalisté a manažeři jsou často překvapeni tím, jak je jejich značka vnímána a velmi často ani neví, jak správně udělat průzkum a následné kroky pro zlepšení. Otázkami, "proč by měl pro firmu někdo pracovat" a nebo, "kolik procent zaměstnanců by doporučilo firmu jako příjemné místo pro práci", jsou buď upřímně zaskočeni nebo mají výsledky z vlastního průzkumu a pokud nahlédneme do věci hlouběji, zjistíme, že neodpovídají skutečnému stavu.

Aby vaše značka lidem opravdu voněla, je třeba na jejím pozitivním vnímání neustále pracovat. Nově příchozí jsou motivovaní a vše má mnohem hladší průběh, než u firem, kde se jejich strategie budování značky ztrácí v mlze pochybností. Pomůžeme vám si lidi nejen získat, ale také efektivně zapojit a udržet.


 
Jak to děláme:

  • Realizujeme průzkum vaší společnosti
  • Provedeme jeho vyhodnocení
  • Seznámíme vás s jeho výsledky
  • Nastavíme vám zrcadlo*
  • Navrhneme oblasti pro zlepšení
  • Určíme priority jednotlivých kroků
  • Vypracujeme dlouhodobou strategii
* - nejoblíbenější moment u klientů :-)
Tohle od nás nečekejte:

  • Stavění vzdušných zámků
  • Potěmkinovy vesnice

  Nejdále se dostanete, pokud dokážete své problémy pojmenovat. Pak se s nimi pracuje mnohem lépe.

Naši klienti