Employer Branding
Budování značky je tisíckrát omílané téma. V praxi se však setkáváme se společnostmi, které se nám jeví tímto tématem netknuté. Personalisté a manažeři jsou často překvapeni tím, jak je jejich značka vnímána a velmi často ani neví, jak správně udělat průzkum a následné kroky pro zlepšení. Otázkami, "proč by měl pro firmu někdo pracovat" a nebo, "kolik procent zaměstnanců by doporučilo firmu jako příjemné místo pro práci", jsou buď upřímně zaskočeni nebo mají výsledky z vlastního průzkumu a pokud nahlédneme do věci hlouběji, zjistíme, že neodpovídají skutečnému stavu.
Aby vaše značka lidem opravdu voněla, je třeba na jejím pozitivním vnímání neustále pracovat. Nově příchozí jsou motivovaní a vše má mnohem hladší průběh, než u firem, kde se jejich strategie budování značky ztrácí v mlze pochybností. Pomůžeme vám si lidi nejen získat, ale také efektivně zapojit a udržet.
Jak to děláme:
-
Realizujeme průzkum vaší společnosti
-
Provedeme jeho vyhodnocení
-
Seznámíme vás s jeho výsledky
-
Nastavíme vám zrcadlo*
-
Navrhneme oblasti pro zlepšení
-
Určíme priority jednotlivých kroků
-
Vypracujeme dlouhodobou strategii
* -
nejoblíbenější moment u klientů :-)
Tohle od nás nečekejte:
-
Stavění vzdušných zámků
-
Potěmkinovy vesnice
Nejdále se dostanete, pokud dokážete své problémy pojmenovat. Pak se s nimi pracuje mnohem lépe.