Stalo se vám někdy, že jste měli příjemný pohovor s nadějným uchazečem, který následně nenadále z nabídky vycouval? Jedním z důvodů mohlo být to, že jste jej prezentací vaší společnosti nezaujali nebo dokonce nudili. S generační obměnou a převisem nabídky vůči poptávce volných míst souvisí i mediální masáž, kde je potenciálním uchazečům předkládáno, že zaměstnavatel je ten, kdo musí zaujmout a napnout všechny síly, aby přesvědčil.
Síla značky a dobrá komunikace je to, co se v současné době vyplácí. Stále častěji se setkáváme s poptávkami na školení tohoto typu. Ať už se jedná o HR Marketing nebo Employer Branding, nejčastěji dospějeme k tomu, že je nutné obojí. Proto se staly součástí našich čím dál více oblíbených IQ WORKSHOPŮ, které trvají pouze 4 hodiny, zato jsou maximálně praktické a přínosné, jak se dozvídáme ze zpětných vazeb účastníků školení. :-)